ביטוח שנתי לחדרי משאבות, 24 שעות

בית > מרכז מידע > ביטוח שנתי לחדרי משאבות, 24 שעות

24 שעות

כל חברה, מפעל או מקום ציבורי בהם נמצאים חדרי משאבות מעמידים איש מקצוע פנימי שיטפל בכל מה שקשר בתחזוקת חדרי המשאבות לצד חברה חיצונית שעושה בפועל את עבודת התחזוקה. חלקי חילוף למשאבות הם עסק יקר וכל בעלי חדרי המשאבות יודעים שאם השנים התקלות הולכות וגוברות ועמן הצורך להחליף חלקים. כל חברת תחזוקה ממליצה ללקוחותיה לבצע טיפול מניעתי בכל שנה וכדי להבטיח שהעלות לחלקים שיוחלפו לא יהיו על חשבונם לעשות ביטוח שנתי לחדרי משאבות, 24 שעות. חברת התחזוקה תחליף חלקים במידת הצורך והחשבון יוגש לחברת הביטוח.

חשוב מאד: השכילו את עצמכם על חשיבות הביטוח בכל שעה ביום

למי מבעלי חדרי משאבות שיש התלבטות בנושא רכישת ביטוח שנתי לחדרי משאבות, 24 שעות מומלץ לקרוא חומר בנושא באתרי האינטרנט השונים וזאת על מנת לקבל מידע מה יכולה להיות העלות אם יהיה צורך להחליף בחדרי המשאבות שלו חלק כלשהו וכמה ההשתתפות העצמית במקרה שיש פוליסת ביטוח. מהימנותם של עובדי חברתנו ידועה בשוק ואף אחד מהם לא יקבע שצריך להחליף חלק כלשהו בחלק חדש אם אין אופציה אחרת. חברת הביטוח שמוציאה פוליסת ביטוח שנתי לחדרי משאבות, 24 שעות משלמת ללקוח את כספו עבור הטיפול בחדרי המשאבות ללא עוררין כשאיש מקצועי מחברתנו נותן את האישור על החלפת חלק כלשהו.

מה אנחנו מציעים לכם

  • אנחנו בחברת דודי משאבות מים מעניקים ללקוחות שלנו פוליסת ביטוח של חברת ביטוח ידועה ומהימנה בישראל ומתחייבים להחליף חלקים ישנים בחדשים בלבד ובהתאם לסעיפי הפוליסה. עובדי חברת דודי משאבות מים מיומנים בתחום והם בקיאים בכל נושאי ביטוח החלקים לחדרי המשאבות.
  • אנחנו מבטחים כל דבר בין אם תכולת בית, משרד או חנות. אנחנו מבטחים את עצמנו לדעת על כל פרט ופרט בחיינו וזו גם הסיבה שבעלי חדרי משאבות צריכים לעשות ביטוח שנתי מה שימנע מהם "כאבי ראש" בזמן אמת והעלות להחלפת חלקים בחדרי המשאבות שלהם לא יחול במלואו עליהם.
  • על מנת לקבל מידע אודותינו חפשו פרסומים בעיתונות הכתובה או באתר האינטרנט של חברתנו. תוכלו למצוא פרטים אודות סוגי העבודות שאנחנו עושים, דרכים להתקשרות וטבלת מחירים לעיסוקים השונים.
p

לפתיחת קריאות שירות אנא השאירו פרטים:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
לשאלות ותשובות אונליין מטכנאי
רוצים להתייעץ עם טכנאי? התחילו השיחה ואשמח לעזור!
Call Now Button