החלפת מיכלים, אוגרי מים

בית > מרכז מידע > החלפת מיכלים, אוגרי מים

שירות מקצועי להחלפת אוגרי מים

אפשר לדחוק את הצורך בהחלפת מכלים, אוגרי מים על ידי טיפול שוטף, טיפול מונע. זה לא מומלץ, חשוב מאד לשמור עליהם, ועל שימוש בחומרי ניקוי וחיטוי, סיוד וכיסויים. הכיסוי אוגרי המים והמכלים מונע את חדירת חרקים ובעלי חיים שהם מעבירים מחלות בין בני האדם.

מי עושה שימוש במיכלים ואוגרי מים

מכלים, אוגרי מים אפשר למצוא במשקים חקלאיים. ללולי העופות מספקים מכלים ואוגרי מים את כמות המים הנדרשת להשקיית העופות, מעל הרפת/הדיר המים שעל הגגות יורדים לשוקת להרוות את צימאונן של הפרות / הכבשים / העזים. בענפי חקלאות שונים יש שימוש במכלים ומאגרי מים כמו חממות לגידול פטריות, תות שדה ועוד. במקומות אלו אין אפשרות להשקות את הגידולים על ידי השפרצה חזקה ויש צורך בממטרות עדינות וכדי שמים יזרמו באיטיות ובזהירות משתמשים במכלים ומאגרי מים. לעיתים לאחר שימוש רב שנים יש צורך בהחלפת מכלים ומאגרי מים אלו והתקנת חדשים. הצורך בהחלפת מכלים ומאגרי מים נובע גם מתנאי מזג האוויר השוררים במקום. לחות עם אבק ושמש קופחת אינם מטיבים.

היצור הישראלי באיכות גבוהה

בישראל אפשר למצוא מספר יצרני מכלים ואוגרי מים. כולם עומדים בתו התקן של מכון התקנים הישראלי וכולם באיכות טובה. החלפת מכלים, אוגרי מים נובעת בעיקר משימוש רב שנים המים גורמים לשחיקת החומר ממנו הם בנויים ולאורך השנים יש צורך בהחלפתם. האחראים על מכלים ואוגרי מים צריכים לבצע בדיקות שוטפות אחת לתקופה כפי שהיצרן קבע וזאת על מנת שלא להגיע למצב חירום שיהיה צורך בהחלפת מכלים, אוגרי מים. אחזקה שוטפת מונעת נזקים ואת הצורך בהחלפה.

מה החברה שלנו מציעה לכם

אצלנו בדודי משאבות מים תמצאו מחלקה שעובדיה מתמחים בעבודת החלפת מכלים, אוגרי מים. כל העובדים הם בעלי הסמכה לעבוד בתחום,  יש להם רישיונות של משרד הבריאות להשתמש בחומרי חיטוי וניקוי. מספר הלקוחות הרב שיש לנו בשוק הישראלי מעיד על איכות העבודה שאנחנו מבצעים. אנחנו גם מעניקים ללקוחות תעודת אחריות על המוצר ועל העבודה. פרסום אודותינו תוכלו למצוא בפרסומים בעיתונות הכתובה ובאתר האינטרנט שלנו. תוכלו למצוא פרטים אודותינו ואודות פועלנו לאורך כל השנים. אנחנו נעמיד לכל מי שמבקש יועץ מטעמנו שידריך ויעזור ללקוח המתלבט.

pr

לפתיחת קריאות שירות אנא השאירו פרטים:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
לשאלות ותשובות אונליין מטכנאי
רוצים להתייעץ עם טכנאי? התחילו השיחה ואשמח לעזור!
Call Now Button