הגברת לחץ מים – 24 שעות ביממה

בית > מרכז מידע > הגברת לחץ מים – 24 שעות ביממה

הגדלת לחץ מים נמוך בבניין

כשזרם המים חלש ואתם בדיוק חזרתם מהעבודה

כמה מכעיס זה להיכנס למקלחת ביום חורף סגרירי אחרי עבודה של שמונה שעות ולגלות שאין בכלל זרם מים שיעטוף את גופכם במקלחת. לכל אחד זה קרה לפחות פעם אחת בחייו. מכעיס, אבל אפשרי בהחלט לטפל בבעיה כדי שתהיה זו הפעם האחרונה שלכם מולה.
כל מה שאתם צריכים זה להגביר את לחץ המים והרי לכם זרם כפליים.

ציוד טכנולוגי ואיש מקצוע מיומן

בעל מקצוע מיומן יגיע עם ציוד טכנולוגי מתקדם ויעניק שירות של הגברת לחץ מים 24 שעות ביממה במיומנות ובמקצועיות רבה. כך שאתם יכולים בכל שעה להזמין את השירות כדי שגופכם יקבל את זרם המים החזק שאתם משוועים לו כל כך אחרי יום עבודה מפרך בדרכים או במשרד.

מקור לבעיות לחץ המים

אפשר בקלות להגביר את לחץ המים, זוהי מטלה פשוטה, אך עדיין דורשת מיומנות של בעל מקצוע. ייתכן שנדרשת החלפה לאחת המשאבות או שהצנרת לא מונחת נכון, בלויה ודורשת תיקון או החלפה.  לרוב, החלפת המשאבה תפתור את העניין בקלות וזרם המים ישוב, אך לעיתים הבעיות מורכבות, ובכל מקרה דורשות פתרון אמיתי אחרי איתור הבעיה.

הסיבות ללחץ מים נמוך

הגברת לחץ מים 24 שעות ביממה מאפשר לכם לדעת שיש מישהו שעומד מאחוריכם ומעניק לכם שירות בכל מצב חירום. אם אתם מנסים להבין מה גורם ללחץ מים נמוך דעו כי יכולות להיות לכך סיבות רבות ומגוונות. ייתכן שהשיבר לא פתוח עד הסוף, ייתכן שהצטברה חלודה בצנרת, ייתכן שפתח היציאה נסתם על ידי פסולת, ואולי ברז התמלא אבנית המקשה את מעבר המים בלחץ מומלץ.
שווה לבדוק אם גם לשכנים יש בעיות של לחצי מים כי אז יידרש טיפול מקיף יותר.

סתימה בצנרת

רוב בעיות לחץ המים נובעות מסתימות בצנרת. דרוש פירוק, ניקיון, החלפה לעיתים – על מנת שהמים יזרמו כרגיל ובלחץ מתאים.
לפעמים לא תוכלו להמתין לרגע המחר, לכן אתם יכולים להזמין שירותי הגברת לחץ מים 24/7 בחברת "דודי מערכות". לפרטים וליצירת קשר –חייגו: 073-7826176.

pr

לפתיחת קריאות שירות אנא השאירו פרטים:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
לשאלות ותשובות אונליין מטכנאי
רוצים להתייעץ עם טכנאי? התחילו השיחה ואשמח לעזור!
Call Now Button