קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים

חיטוי מאגרי מים ברמת השרון

בית > מרכז מידע > חיטוי מאגרי מים ברמת השרון

חיטוי מאגרי מים

כשם שפעולת החיטוי חשובה והכרחית  לבריאותנו כך גם חיטוי מאגרי מים. במאגרים אלה, שממוקמים בכל מבנה, נמצאים מי השתייה שלנו אשר הגיעו ממערכת המים העירונית. פעולת החיטוי של מאגרי מים מבטיחה את איכות מי השתייה ותקינותם, לכן אם אתם מחפשים איש מקצוע שיבצע עבורכם חיטוי מאגרי מים ברמת השרון והסביבה הגעתם למקום הנכון – דודי מערכות ומשאבות מים בע"מ יספקו לכם שירותי תחזוקה וחיטוי מאגרי מים ברמת השרון ברמה הגבוהה ביותר.

מתי מבצעים חיטוי מאגרי מים?

מי שתייה איכותיים ונקיים הם תוצאה של חיטוי מאגרי מים באופן מקצועי ויסודי ותחזוקה נאותה של מאגרים אלה. על מנת שתוכלו לקבל מים באיכות טובה ולמען בריאותכם התקינה, חשוב לבצע חיטוי מאגרי מים אחת לשנה וזאת על פי תקנות משרד הבריאות.
מרגע הקמת מאגר המים במבנה על ידי הרשות המקומית, האחריות לתחזוקת מאגרים אלה עוברת לדיירים.
חיטוי מאגרי מים ברמת השרון  או בכל עיר אחרת יבוצע על ידי צוות מומחים של דודי מערכות מים שמנוסים בחיטוי ותחזוקה של כל סוגי מערכות המים השונות, ועובדים על פי פרוטוקול מסודר ובו שלבי החיטוי אותם עליהם לבצע.

חיטוי מאגרי מים – על מה חשוב להקפיד?

טרם פעולת החיטוי יש לרוקן את תכולת המאגר. חשוב לפנות פסולת מהמאגר ומסביבתו ואז להתחיל בפעולת החיטוי על ידי חומר מחטא או כלור.
יש לקחת דגימה ממי המאגר ולהעבירה לבדיקה על מנת לשלול הימצאותם של חיידקים ומזהמים. בתום התהליך, חשוב לרסס את אזור המאגר על מנת שישמר ניקיונו של פנים המאגר וסביבתו.

המומחיות שלנו עושה את ההבדל

לחברת דודי מערכות ומשאבות מים בע"מ מגוון פתרונות ומענים בתחום חיטוי מאגרי מים ברמת השרון ובכל אזור המרכז.
מלבד חיטוי מאגרי מים, החברה עוסקת בשיווק והתקנה של משאבות ומערכות מים שונות ובטיפול בכל סוגי התקלות, בהתאם לדרישות הלקוח ובאופן מקצועי ואמין.

זמינות מסביב לשעון

אנו יודעים שמענה לתקלות במערכת המים חייב להתבצע מהר ככל האפשר. זאת הסיבה לכך שאנו זמינים עבורכם בכל שעות היממה למתן מענה לכל בעיה וכמובן לביצוע חיטוי מאגרי מים ברמת השרון והסביבה לפי התקן.
פנו אלינו ונשמח להתאים לכם את הפתרון הרצוי ולהבטיח לכם מי שתייה איכותיים ונקיים כנדרש.

r

יש לכם שאלה? בואו נדבר

כתובת קשורות

טיפול במערכות סולאריות למים חמים
כיצד מבצעים החלפת צנרת מים ברמת השרון?
קראו המלצות שימושיות על אופן ביצוע מקצועי של החלפת צנרת מים ישנה או פגומה ברמת השרון על ידי מומחי חברת דודי מערכות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומתן פתרונות יעילים ללא צורך בעבודות בינוי מורכבות

לפתיחת קריאות שירות אנא השאירו פרטים:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
לשאלות ותשובות אונליין מטכנאי
רוצים להתייעץ עם טכנאי? התחילו השיחה ואשמח לעזור!
Call Now Button