משאבות חדשות מים/ביוב

בית > מרכז מידע > משאבות חדשות מים/ביוב

התקנה מקצועית של משאבות מים/ביוב חדשות

כל מי שעוסק בתחום הטכני/מכני יודע שתמיד עדיף להתקין מכונות חדשות. רשויות מקומיות שאמונות על מאגרי המים והביוב של תושבי העיר מתקינות בעת בניית המאגרים משאבות חדשות מים/ביוב  וזאת כדי להבטיח את עבודת המאגרים ללא תקלות והפסקות עבודה. כל יצרני המשאבות, הן בארץ והן בחו"ל, מעניקים ללקוחות תעודות אחריות לשנים אחדות על כל משאבות חדשות מים/ביוב מה שמעיד שהמשאבות שעוזבות את מפעל היצרן הן באיכות גבוהה והיצרן מאמין בתוצרת שלו עד כדי כך שהוא נותן את האחריות ללא חשש.

 

אל תהיו שאננים

כל לקוח שרוכש משאבות חדשות מים/ביוב יכול להיות בטוח שהן יעמדו בלחצי הזרימה של המים והביוב. את השקט הנפשי הוא רוכש על ידי תעודת האחריות של היצרן. אף כי לא אחת קורה שמשאבה חדשה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות מתקלקלת ופה המקום להפעיל את האחריות.
ברוב המקרים היצרן מחליף את המשאבה הפגומה במשאבה חדשה. ברוב המקרים המשאבה הפגומה מוחזרת ליצרן לבדיקה על מנת לברר מה סיבת הקלקול ויישום הלקחים להבא.
רכישת משאבות חדשות מים/ביוב מיצרן מסוים נעשית בדרך כלל על פי המלצת איש המקצוע שליווה את הקמת הפרויקט.
הניסיון הרב והאמון שיש בו מהלקוח הם שיהיו הגורם להחלטה איזה משאבות לרכוש. משאבות חדשות מים/ביוב מגיעות ממפעל היצרן לאחר שעברו בדיקת איכות והן נושאות תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

מה אנחנו מציעים לכם

אנחנו בחברת דודי משאבות מים מחזיקים במחסנים שלנו מספר רב של משאבות חדשות מים/ביוב מתוצרת של יצרנים שונים.
צוות עובדים מהימן ומקצועי הוא שירכיב את המשאבות, ייתן ייעוץ והדרכה בכל מה שקשור לתחזוקת המשאבות, לאנשי התחזוקה של הלקוח.
אצלנו כל סוגי המשאבות הן למים והן לביוב עוברות בדיקות של מכון התקנים בהתאם לחוק הישראלי בין אם הן נרכשו מיצרן ישראלי ובין מיצרן מחו"ל.
כדי לקבל פרטים ואינפורמציה אודות החברה שלנו כנסו לאתר האינטרנט שלנו בו מפורטים כל פועלנו בעבר, אפשרויות התקשורת וקבלת ייעוץ חינמי מיועצי החברה.
אפשר להתקשר 24/7 להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם. מאגר לקוחותינו מעיד על רצינות החברה ועובדיה.

p

לפתיחת קריאות שירות אנא השאירו פרטים:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
לשאלות ותשובות אונליין מטכנאי
רוצים להתייעץ עם טכנאי? התחילו השיחה ואשמח לעזור!
Call Now Button