שיפוץ מזחים בתל אביב

בית > מרכז מידע > שיפוץ מזחים בתל אביב

שיפוץ מזחים מקצועי

מים הם דבר דינמי ומטבעם הם זורמים לכל עבר. גם בצנרת הבית או הבניין המשותף עלולה להופיע תופעה מטרידה של זרימה חוזרת שעלולה להוביל לחדירה של מזהמים ופסולת אל תוך המים. נשאלת השאלה כיצד אפשר להתגבר על התקלה המטרידה הזו ומהי הדרך היעילה ביותר למנוע זרימה חוזרת של מים? לקבוצת דודי משאבות מים המענה המקצועי והבטוח ביותר.

שלב ראשון- איתור הבעיה

מתוך ההבנה שזרימה חוזרת של מים היא תופעה בעלת השלכות בריאותיות, הגדיר החוק הישראלי חובה לכל בניין מגורים להתקין מזח- מונע זרימה חוזרת. זהו אביזר שמורכב משני אל חוזרים קפיציים בלתי תלויים, וביניהם נמצא שסתום פריקה אוטומטי. המזח נועד להגן ולהתאים את זרם המים במקומות שבהם יש חשש לחדירה או נוכחות חומרים שיהפכו את מי השתייה ללא ראויים לשימוש.

זה יכול להיגרם כתוצאה מחדירה של מים ממערכת הביוב, ממערכת כיבוי אש, מים ממערכת דישון והדברה, ממערכות מיזוג, בריכות שחייה, ממגדלי קירור וממערכת סניטרים. גם מערכת אוסמוזה הפוכה, מרככים ותהליכי שטיפה  על ידי מדיח כלים  או מכונות שטיפה עלולים להחדיר מזהמים אל מי השתייה.

שלב שני- איך זה עובד בדיוק?

הפעולה של המזח נעשית על ידי שני שסתומי אל חזור שמחוברים בטור אחר אחרי השני.
השסתומים פועלים ככה שהם נפתחים לכיוון אחד וננעלים לשני. כאשר זרם המים מנסה להפוך את כיוונו ולזרום מהמבנה לכיוון מונה המים הראשי השסתומים נסגרים ובכך מונעים זאת.
שלב שלישי- מי יכול להתקין ולבצע שיפוץ מזחים בתל אביב?
התקנה ושיפוץ מזח היא פעולה מורכבת וכדי לבצע אותה יש לעבור השתלמות במשרד הבריאות ולקבל מטעמם הסמכה לאחר מבחנים רשמיים.
גם שיפוץ מזחים בתל אביב צריך להיעשות על ידי חברה מוסמכת ובעל רישיון מתאים לביצוע השיפוץ.
בערים ותיקות כמו העיר תל אביב הותקנו לפני שנים רבות בחדרי המשאבות מזח כנדרש בחוק. עם השנים נשחקו המזחים ולעתים קרובות יש לבצע בהם שיפוץ.
לא נמהר להחליף מזח כי כיום עם מכשור וידע מתאימים ניתן לבצע יפוץ שיביא לשיפור הפעולה של המזח.

כיצד נדע מתי לבצע שיפוץ מזחים בתל אביב?

החוק מחייב כל בעל מקום שמותקן בו מזח לבצע בדיקה אחת לשנה ולהעביר את תוצאותיה אל רשויות הבריאות. כך נוכל לאתר תקלות ולזהות בזמן פעילות לא תקינה של המזח.
במצב כזה נזמין חברה מקצועית לביצוע שיפות מזחים בתל אביב.
קבוצת דודי משאבות מים מבצעת שיפוץ מזחים בתל אביב באופן מקצועי ולפי תקנות משרד הבריאות. החברה מוסמכת לבציע בדיקות תקופתיות ושיפוץ מזחים והיא מבצעת זאת באחריות ובמקצועיות רבה.
למידע נוסף אל תהססו לפנות אלינו דרך אתר האינטרנט ונשמח לעמוד לרשותכם.

pr

לפתיחת קריאות שירות אנא השאירו פרטים:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
לשאלות ותשובות אונליין מטכנאי
רוצים להתייעץ עם טכנאי? התחילו השיחה ואשמח לעזור!
Call Now Button