קבוצת דודי מערכות ומשאבות מים

חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות

בית > מרכז מידע > חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הבריאות

חיטוי ושטיפת צנרת מקצועית באישור משרד הבריאות

כל צנרת המובילה מים זקוקה מדי פעם לטיפול. אחת לכמה שנים צריך לעשות חיטוי ושטיפת הצנרת. לצורך ביצוע העבודה צריכים בעלי המקצוע להחזיק אישור של משרד הבריאות.
חיטוי ושטיפת צנרת באשור משרד הבריאות מחייב מעקב של בעלי הדירות בבניינים רבי קומות אחרי זרימה שוטפת ומים נקיים בצנרת. במידה והמים עכורים והזרימה איטית באופן בולט צריכים להזמין את בעלי המקצוע שהוסמכו לבצע חיטוי ושיטת צנרת באישור משרד הבריאות. חשוב לשמור על הצנרת המובילה מים לבריכות שחייה ציבוריות.
באחריות בעלי הבריכה להזמין מומחים שיעשו את הבדיקה, ובמידת הצורך לבצע חיטוי וניקוי, וזאת על מנת לשמור על בריאות ציבור המשתמשים בבריכה.

מדוע זו עבודה לבעלי מקצוע בלבד

הצורך בחיטוי ושטיפת צנרת הוא בעיקר כדי לשמור על בריאותם של המשתמשים. בין אם זה צנרת בבית משותף, בבית צמוד קרקע או במבנים ציבוריים.
אי ביצוע חיטוי ושטיפת צנרת עלול להביא להצטברות של חיידקים מה שעלול להביא לפריצת מחלות. בבניינים ישנים צריך להקפיד על בדיקה בכל שנה שנתיים כדי לוודא שהצנרת נקיה ואין בה חורים.
השימוש בחומרי חיטוי ושטיפת צנרת באישור משרד הפנים צריך להיעשות רק על ידי בעלי מקצוע שהוסמכו להשתמש בהם.
שימוש לא מקצועי ומבוקר יכול לגרום לאסון. צריך לדעת בדיוק את המינון הנכון לצורך ביצוע העבודה. השימוש בחומרים מסוכנים בעת חיטוי ושטיפת צנרת מחייבת ידע ומקצועניות, לא כל אדם שרוצה לבצע ניקוי וחיטוי יכול לעשות את העבודה.
רק בעלי הסמכה ואישור ממשרד הבריאות רשאים לעבוד עם חומרי חיטוי. אישור משרד הבריאות הוא אישי ולא ניתן להעבירו.

מה נוכל להציע לכם

דודי משאבות מים הוא הטוב בשוק הישראלי.
כל בעלי המקצוע המועסקים על ידו הם בעלי רישיון ממשרד הבריאות לעסוק בתחום, כולל שימוש בחומרי חיטוי. כל לקוח מקבל אחריות על העבודה מלווה באישור על תאריך ביצוע העבודה, באילו חומרי חיטוי היה שימוש. על מנת להתרשם ולקבל מידע אודות דודי משאבות מים כנסו לאתר האינטרנט שלו בו תוכלו לראות את השירותים שהוא מעניק, על הוותק בשוק הישראלי וניתן להשאיר פרטי הלקוח כדי ליצור קשר להתקשרות.

pr

יש לכם שאלה? בואו נדבר

כתובת קשורות

תחזוקת חדרי משאבות מים
החלפת מכלי לחץ אחריות 24 חודשים
אנו מחליפים מכלי לחץ ישנים ופגומים במקצועיות גבוהה ונותנים אחריות 24 חודש

לפתיחת קריאות שירות אנא השאירו פרטים:

התחל שיחה
צריכים עזרה?
לשאלות ותשובות אונליין מטכנאי
רוצים להתייעץ עם טכנאי? התחילו השיחה ואשמח לעזור!
Call Now Button